Intrebari frecvente

Cum plasez o comandă pentru un produs personalizat?

Urmezi următorii pași:

  1. alegi produsul dorit
  2. alegi personalizarea (nu te descurci cu aplicația de personalizare din pagina produsului, nu e nicio problemă, ne dai un mesaj pe chat și te ajutăm noi!)
  3. plasezi comanda completând celelalte detalii (cantitate, metoda de plata, adresa de livrere)
  4. primești pe whatsapp sau email o simulare grafică pentru produsul personalizat. Îți place, ne dai ok pentru producție, daca nu, modificăm împreună personalizarea până găsim personalizarea dorită.
  5. produsul intră în producție doar cu acordul tău!
Cum verific stocul unui produs de serie?

Stocul este afișat sub prețul produsului pentru produsele de serie. Pentru cele la comandă găsiți afișat textul ”la comandă”.

Stocul este actualizat în fiecare zi la închidere, dacă ai o urgență îți recomand să ne contactezi pe Chat (butonul din josul paginii)

Pot să returnez un produs?

Există 2 categorii de produse:

  1. returnabile: produsele de serie, nepersonalizate care se pot returna conform legii în termen de 14 zile. Ordonantei de Urgenta 34/2014 din 04.06.2014
  2. nereturnabile: produsele de serie personalizate sau produsele fabricate la comandă care fac excepție (Ordonanța de Urgență 34/2014 din 04.06.2014 articolul 16 punctul c)
Cat durează până primesc produsele?
  1. produsele din stoc, nepersonalizate sunt predate curierului în ziua comenzii sau a doua zi, în funcție de ora la care a fost înregistrată comanda
  2. produsele din stoc, personalizate sunt predate curierului în 1-3 zile lucrătoare, în funcție de volumul de muncă din atelier
  3. pentru produsele la comandă sunteți informați despre termenul de producție și livrare în maxim 24 de ore de la plasarea comenzii
Cum personalizez produsele?

Personalizarea produselor se poate face direct din pagina de produs prin folosirea aplicației de personalizare sau ne puteți contacta pentru a vă ajuta cu grafica pentru personalizare.

Cum cer o ofertă?

Poți cere o ofertă prin mai multe metode:

  1. formularul din josul paginii
  2. ne poți scrie direct în aplicația de chat
  3. din pagina de produs unde găsești formulare specifice fiecărui produs
Cât costă transportul?

Transportul depinde de greutatea și volumul coletului, găsești în pagina produsului o estimare a costurilor cu expedierea pentru majoritatea produselor.

Pune o întrebare